Sunday, May 27, 2012

~PEPERIKSAAN~


Salam mahabbah. Esok aku akan hadapi peperiksaan. Persediaan cuma suam2 kuku.Banyak benda singgah dalam kotak fikir.Harapnya persediaan yang sedikit mampu membantu pencernaan otak aku esok. Bukan kuantiti yang diperlukan tapi kualiti.

Tak terlintas tentang soalan yang bakal keluar sebab aku tak peruntukkan masa untuk meletakkan target soalan. Yang aku tahu, baca isi penting, fahamkan dan jawab ikut pemahaman. Yang penting,isi utama jangan tinggalkan walau cuma sepatah perkataan sebab sepatah perkataan yang ditinggalkan, berkemungkinan akan menterbalikkan makna.

Moga Allah permudahkan segalanya. Aku tak boleh lama. Harus tinggalkan medan tinta sekarang. Moga kejayaan memihak pada aku.Ditangan Allahlah kunci segala kesukaran dan kemudahan.Mohon doa semua.Rabbuna Yusahhil

0 comments:

Post a Comment