Wednesday, February 2, 2011

TAHNIAH ATIH & KAKTIH..(^_^)

TAHNIAH ATIH & KAKTIH!-Adawiyah bakal dapat adik baru. Kaktih hamil lagi. Da sebulan.. (^_^)

Umur adawiyah sekarang da masuk 10 bulan. Berat pulak da 14 kg. Makin montel si kecik tuh. Tak larat da aku dukung. Tapi aku tengok mimik muka atih semacam jer. Atih tak gembira ke dengan berita nih??

Bila aku korek, baru tau. Atih bukan tak gembira tapi dia rasa terlalu awal. Almaklum Adawiyah tak masuk setahun lagi. Bulan 3 nanti baru genap setahun umur dia. Tapi xpelah tih. Da rezeki awal. Yang beznya, akak ipar aku yang no 2 siap cakap lagi kat kaktih aku ‘Nurul, ko ni tak 'tunggu' aku pun kan. Jelesnya..’ kaktih aku jawab ‘da rezki. Tak boleh tunggu2’. Tergelak aku kat situ. Hehehe. Sabar ye kakngah, belum rezeki lagi tuh..

Bez sangat tengok gelagat adawiyah. Memang dia da besar sekarang. Da boleh jalan, berlari.

Rambut dia pun da panjang. Walaupun baru 10 bulan, tapi dia da pandai sebut Allah, ayah, bye n perkataa2n mudah yang lain.Hehehe. Apapun, moga Adawiyah terus membesar dengan cemerlang, gemilang dan terbilang, sesuai dengan nama yang dia miliki. Amin.. (^_^)


Comeynya anak buah makcik.. (^_^)

0 comments:

Post a Comment